divendres, 4 d’octubre del 2013

Microsoft WORD


En la primera sessió de GITIC vam aprendre diverses eines per tal de ser més eficaços alhora d'utilitzar el Microsoft Word.

Algunes d'aquestes eines són; 

  • Creació d'un índex automàtic 
  • Numeració de pàgines 
Per crear un índex automàtic s'han de seguir aquestes indicacions:
  1. Marcarem amb l'estil Titulo 1 els títols de tots els apartats que volem que apareguin a l'índex. 
  2. Posarem el cursor a la pàgina on ha d'aparèixer l'índex i farem: Referencia - Tabla de contenido - Insetar tabla de contenido. 
  3. Acceptarem i ens apareixerà l'índex del document. Si els títols dels subapartats estan marcats amb l'estil Título 2, apareixeran també a l'índex. 
  4. Si fem canvis al document caldrà actualitzar l'índex: botó dret - actualizar campos 
Per crear la numeració de pagines:

  1. Trencar document en diferents seccions. Caràcters amagats ( al costat de l’estil normal) 
  2. En contes de fer sal de pagina hem de fer sal de secció. 
  3. Abaix del full fer doble clic. Abans d’insertar el numero de pagines s'ha de desactivar: igual que el anterior (apretar vincular al anterior i desapareixerà). 

Aquestes dues eines que us he explicat poden semblar una tonteria però us puc dir per experiència que per les persones que ho feien tot a mà és de gran ajuda, ja que és una manera d'estalviar temps i errors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada